Waar kunt u een opmerking over de dienstverlening van Saartje Kinderopvang kwijt?

Hier vindt u onze klachtenregeling

  1. Meld de klacht of het verbeterpunt bij één van de medewerkers van het kindercentrum.
  2. Lukt het op deze manier niet, dan is de locatiemanager beschikbaar om de klacht of het verbeterpunt mee te bespreken. Bel voor het telefoonnummer van de locatiemanager van uw locatie naar de afdeling Klantencontact, (030) 670 21 77.
  3. Wanneer de klacht niet tot verbetering leidt, kunt u de klacht of verbeterpunt via het klachtenformulier op deze pagina invullen.
  4. Saartje Kinderopvang is ook aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Indien de interne klachtafhandeling niet leidt tot een bevredigende oplossing of uitkomst, heeft de ouder de mogelijkheid zich te wenden tot de geschillencommissie: degeschillencommissie.nl.

Dit formulier kunt u gebruiken om een klacht of verbeterpunt in te dienen. U kunt het formulier ook printen en opsturen naar
Saartje Kinderopvang
Antwoordnummer 52262
3502 WB Utrecht.

Wij behandelen uw klacht met zorg. Binnen 2 weken ontvangt u een eerste reactie, binnen maximaal 6 weken wordt u schriftelijk en met redenen omkleed op de hoogte gebracht van de gegrondheid van de klacht en de eventuele genomen acties.

Het formulier

  • Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Door de gegevens in te vullen, verleent u ons toestemming om de door u verstrekte gegevens te verwerken.
In onze Privacy Verklaring  staat beschreven hoe wij omgaan met gegevens.